w górę

Reklamacja produktu

Reklamacje są rozpatrywane na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamacja uznana odsyłana jest na koszt sklepu MEDIC - MAR a reklamacja nieuznana na koszt Klienta.

Reklamacja dostawy

Przy odbiorze prosimy sprawdzić przesyłkę.
W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia należy odmówić przyjęcia przesyłki lub w obecności kuriera lub pracownika poczty sprawdzić jej zawartość.
W razie stwierdzenia niezgodności prosimy sporządzić protokół szkody.

Inne warunki

MEDIC – MAR  nie odbiera przesyłek za pobraniem.

Gwarancja

Pełny asortyment produktów BEURER objęty jest gwarancją Producenta – 2 , 3 lub 5 letnią w zależności od artykułu.
Posiadamy serwis centralny w Łodzi ul. Częstochowska 38/52. W przypadku uszkodzenia postępuj zgodnie z instrukcją zawartą na karcie gwarancyjnej.

Pragniemy również poinformować, iż oferowane przez nas urządzenia posiadają niezbędne certyfikaty uprawniające do sprzedaży na terenie Polski.

Ważne !!! 

Produkt objęty reklamacją należy wysłać zwykłą przesyłką pocztową. Przesyłki wartościowe oraz wysyłki spedycją nie będą przyjęte.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy z Dziennika Ustaw nr 022 poz. 271 z 2000 r. , Dziennik Ustaw nr 141 poz. 1176 z 2002 r.


O firmie

Swoją działalność rozpoczęliśmy w 1995 r. w Łodzi. W ciągu tych 19 lat istnienia, poznaliśmy potrzeby naszych klientów i jesteśmy znani jako specjaliści w dziedzinie zdrowia i urody.
Poznaj nas bliżej

Kupony rabatowe

Poznaj szczegóły

Artykuły

Ciekawe informacje na temat zdrowia i urody czekają na Ciebie w naszej wirtualnej bibliotece. Jak prawidłowo mierzyć ciśnienie, jakie są zalety inhalacji ... i wiele innych tematów.
Czytaj więcej

Społeczność

Dołącz do nas, a ważne wydarzenia i konkursy nie umkną Twojej uwadze.